Uitleg aanmelden

Sleutelcode: Via de school ontvangt u een mail met daarin informatie op welke wijze kan worden ingeschreven.
De sleutelcode wordt via deze mail verstrekt. Deze sleutelcode is in het leven geroepen om te voorkomendat ongenode gasten zich ook inschrijven op onze website. Tevens dient het een stukje veiligheid om uw gegevens mede te versleutelen.
'Ik heb reeds inloggegevens'      Als u uw kind reeds heeft ingeschreven maar ervoor koos niet direct via iDeal te betalen, kunt u later versneld inloggen met deze optie. U hoeft dan niet alle gegevens weer opnieuw in te vullen. Neemt u in het geval u anders dan met iDeal wilt betalen wel zo snel mogelijk contact op met de ijsclub om aan te geven dát u anders betaalt. U kunt dat eventueel ook aangeven bij het vragen en wensen veld. Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn u tijdens de eerdere inschrijving toegezonden per email.
Naam Kind  Voornaam en achternaam van uw kind.
Jongen of meisje  Is uw kind een jongen of een meisje
Adres  Straatnaam en huisnummer
Postcode en woonplaats  Postcode en woonplaats van uw kind
Geboortedatum Geboortedatum van uw kind.
Mogelijk dient u een voorloop-nul te gebruiken bij de dag of maand.
Telefoon De ijsclub wil u kunnen bereiken in geval van vragen of noodgevallen.
Vul daarom minimaal 1 telefoonnummer in.
School en groep De school waar uw kind op zit en de groep. Optioneel een toevoeging A,B of C.
Ervaring Heeft uw kind ervaring met schaatsen? Heeft uw kind nog nooit geschaatst, of slechts een enkele keer kies dan voor 'nauwelijks'. Schaatst uw kind regelmatig, kies dan 'redelijk tot goed'. Heeft uw kind al eerder deelgenomen aan jeugdschaatsen bij ijsclub volendam, kies dan 'heeft al eerder deelgenomen'.
Email Uw email adres
Vragen en wensen U kunt hier vragen stellen, opmerkingen geven of wensen kenbaar maken.
Bijvoorbeeld dat uw kind graag met iemand samen in dezelfde groep wil.

Algemene Voorwaarden en AVG Onze algemene voorwaarden en privacy wet verklaring

Jaarlijkse Contributie
Deelnemen aan jeugdschaatsen brengt automatisch lidmaatschap van de ijsclub met zich mee. En met het lidmaatschap zal later een automatische (doorlopende) incasso worden geactiveerd, welke jaarlijks rond eind oktober geïncasseerd zal worden. Deze incassoprocedure is nog niet actief!
Zie ook: Info -> Contributie

Controleren en inschrijven
Middels deze knop gaat u naar de inschrijf pagina.
U kunt aansluitend naar de iDeal betaling.
Voordat u betaalt, heeft u inmiddels de inschrijfmail dus reeds ontvangen.
LET OP: uw kind staat pas definitief ingeschreven als er betaald is.
Wij vragen u daarom het bedrag binnen drie dagen te voldoen. Daarna vervalt de inschrijving in quarantaine.
Uiteraard kunt u dan later betalen, maar de inschrijving belandt wel onderaan de lijst.In het geval we met reserves moeten gaan werken kan het daarom zijn dat de inschrijving bij enorme belangstelling buiten de boot vallen.
Wilt u graag op een andere wijze betalen dan iDeal, neem dan na uw inschrijving zo snel mogelijk contact op met de ijsclub.